Funkcje zarządzania

Planowanie
Organizowanie
Motywowanie
Kontrolowanie
Podejmowanie decyzji

Więcej o tych funkcjach w 36 stronicowym załączniku. Praca posiada również ciekawe grafiki.
Wystarczy wydrukować i gotowe :)

Ps. Jeśli Ci się przydało napisz mi o tym w komentarzu albo w mailu:)
pozdrawiam lol511

Dodaj swoją odpowiedź
Makroekonomia

Funkcje zarządzania

Funkcje zarządzania
1. planowanie – wytyczanie celów organizacji i określenie najlepszego sposobu ich osiągnięcia, częścią tego procesu jest podejmowanie decyzji polegające na wyborze określonego sposobu działania spośród wielu do...

Podstawy przedsiębiorczości

zaplanuj działalność sklepiku szkolnego z podziałem na poszczególne funkcje zarządzania : -planowanie -organizowanie -przewodzenie (motywowanie) -kontrolowanie

zaplanuj działalność sklepiku szkolnego z podziałem na poszczególne funkcje zarządzania : -planowanie -organizowanie -przewodzenie (motywowanie) -kontrolowanie...

Zarządzanie kadrami

Strategie i funkcje zarządzania zasobami ludzkimi

Strategia to system zasad na podst. których podejmowane są decyzje i dokonuje się wyborów, które wyznaczają względnie stały sposób działania org.i alokacji jej zasobów, związany z pozycją org. względem otoczenia. Zarządzanie strategic...

Marketing

Misja, cele strategia przedsiębiorstwa, funkcje kierownicze, controlling

Co to jest misja przedsiębiorstwa ?
To zestaw wartości akcentujący specyficzną rolę danej organizacji na rzecz otoczenia, tym samym uzasadniających istnienie danej jednostki.
Misja jest ukonkretnieniem pomysłu na przedsiębiorstwo. Mi...

Zarządzanie

Podstawy zarządzania wykłady

Część I
Organizacja i jej elementy

1. Charakter nauki o organizacji i zarządzaniu

Organizacja jako twór społeczny trudno poddaje się naukowej analizie. Jest ona bytem:
- trudno mierzalnym,
- nie deterministyczny...

Edukacja europejska

Teoria organizacji i zarządzania

1. Istota i funkcja zarządzania Zarządzanie jest to proces świadczenia usług kierowania w systemach opartych na podziale pracy. Funkcje zarządzania obejmują: planowanie, organizowanie, motywowani, kontrolę. Od pojęcia zarządzania należy od...